Tammer Brands Oy

Suomeksi In English På Svenska

Reklamaatio-ohje

Toimitusalueena Suomi

Mahdolliset toimitusta koskevat huomautukset on tehtävä 14 päivän kuluessa tavaran saapumisesta. Palautuksia joista ei ole etukäteen sovittu hyvitysasioiden hoitajan tai myyntiedustajan kanssa emme käsittele lainkaan.
Palautuksen mukana on oltava aina reklamaatiolomake josta ilmenee selkeästi lähetyksen sisältö ja vähintään seuraavat asiat:
- kenen kanssa palautuksesta sovittu
- asiakasnumero
- palautuksen syy (rikki, puuttunut, mennyt liikaa)
- lähetyslistan numero
- tavaran tuotekoodi
- asiakkaan nimi, osoite ja puhelinnumero sekä yhteyshenkilö

 

Mahdolliset palautukset on aina lähetettävä kuljetusyhtiö Itellan kautta ellei myyjän kanssa toisin sovita.

Palautusosoite on:
Tammer Brands Oy, Ajokinkuja 3, 33800 Tampere

Kuljetuksen palautuslähetyksille voi tilata Itellasta
puhelinnumerosta 0200-92000 tai
kuljetustilaus@itella.com.

Kuljetustilauksen yhteydessä on mainittava, että kyseessä on asiakaspalautuslähetys sekä noutopaikka, montako lähetystä ja koska valmiit noudettavaksi. Lisäksi on mainittava:

asiakasnumero 124294 ja
logistiikkatunnus 602848

 

Myös EXPRESS BUSINESS DAY osoitekortit tulee pyytää tulostaa valmiiksi. Postin kautta lähetettyjä luottopaketteja emme lunasta. Mikäli palautus ei tapahdu ohjeidemme mukaan, vastaa asiakas tällöin lähetyskustannuksista. Samoin harkitsemme hyvitysmäärän tapauskohtaisesti. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäispakkauksissa
eikä niissä saa olla hinnoittelu- tai muita merkintöjä. Reklamoituja tuotteita ei saa hävittää ilman lupaamme.
Saatamme pyytää palauttamaan yksittäisetkin rikkinäiset tuotteet ennen mahdollisen hyvityslaskun myöntämistä.

 

Toimitusalueena muut maat


Tarkista tapauskohtaiset reklamaatio-ohjeet omalta myyntiedustajaltasi tai ota yhteyttä vientimme hallintoon.
puh. +358 3 2521 111
fax +358 3 2521 350
sales(at)tammerbrands.fi
sähköposti: etunimi.sukunimi(at)tammerbrands.fi


Vientiassistentti

Elina Lilleberg
puh. +358 3 2521 111